måndag 12 november 2012

Idag är jag inte så kaxig!

Både mannen och barnen har haft vinterkräksjuka, det startade i torsdags. Inatt var det min tur. Jag fattar varför min familj har varit tyst och sängliggande sedan i torsdags.
Jag klarade min jobbehelg precis sedan var det dags att bli sjuk. När Elsa var liten rekommenderade de äppeljuice till henne på barnakuten, det tog jag också för tänkte att om de säger det så måste det vara bra...........
Nej det var hemskt att dricka, istället letade jag upp avslagen coca cola och blåbärssoppa sedan började det gå på rätt håll.
Eftersom barnen bliv sjuka natten mellan lördag och söndag så fick jag inget sytt igår, tvättmaskinen fick nästan spel likaså torktumlaren.

Jag hoppas innerligt att ni slipper den vinterkräksjukan som vi har haft den sista veckan och att den inte kommer hit igen!

Imorgon hoppas jag att jag inte har så ont så kanske jag kan sy något när jag ändå måste vara hemma.

Vi hörs!
Carina i Furulund

1 kommentar: