onsdag 11 april 2012

Dagens svar

precis som Gunilla G skrev rak-vatten, dotterns skämt som jag inte fattade först.

Har tyvärr inte kommit så nära min symaskin som jag skulle önska, mina handleder skrek i protest när jag skar tyg igår.

Under tiden som jag har varit utan symaskin så har jag sorterat i mina tyghögar, lagt dem tillrätta en aning så nu är det bara lite sytid som saknas sedan känns allt toppen. Dessutom har jag hittat tyger som legat på ett bra ställe.

Kanske kan det bli sytid till helgen, jag hoppas i alla fall på det.

Har en drös projekt som skulle behöva en söm eller två för att sedan vara rätt så färdiga.

Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Låter som en UFO helg!!Men var rädd om dina händer/kram

    SvaraRadera
  2. Ja, ta hand om dig!!
    Låt någon annan skära;-)
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv