måndag 14 juli 2014

Lite shopping

fick jag gjord under Göteborgsvistelsen. Dock inte i Göteborg. Var det inte varmt och klibbigt så regnade det. Så jag satte mig på bussen till Kinna........................ nästa gång så blir det spårvagnsrundtur i staden för att hitta tygbutikerna.

Jag fick mig en rejäl promenad från Skene till Kinna och sedan till bussen som skulle ta mig tillbaka till storstaden igen. Det var synd att jag inte hade en STOR rullväska med mig, så många godbitar det fanns på Skroten. Detta fick följa med hem, det var precis att det rymdes i ryggsäcken.

Usel färgåtergivning, bomullstygerna är mer röda än vad som ses på bilden. Hittade nytt sockgarn som jag bara måste prova, det heter Frost och det är Svarta Fåret som tillverkar det.

Efter den trippen har jag försökt locka Pia med en resa till Kinna, får se om jag lyckas med hjälp av detta inlägg. En onsdag i september?

Vi hörs!

Carina i Furulund


1 kommentar:

  1. Det var fina tyger(och många)du köpt.
    Vissa saker är värda att "asa" på... :-)

    Jag tackar för inbjudan, vi får diskutera det.
    Kram
    Pia

    SvaraRadera