måndag 4 mars 2013

Haverier

Ja just nu känns det som det händer lite haverier dagligen.

Först havererade mailen och det tog några dagar innan vi fick liv i den igen, antivirusprogrammet stoppade hela outlooken.

Men det var ju i för sig billigt att åtgärda, ett nytt antivirusprogram i gratisversion så tuffade det på igen.

Sedan backade vi ut bilen från uppfarten och så small det till, nej ingen krock men det blev jäkligt dyrt åtgärda men jag är glad över att det inte var jag som satt i bilen för jag hade nog inte fattat vad som hade gått sönder.

Häromdagen drog ena datorn sin sista suck en inte ens bonussonen kan skaka liv i den så det får bli en ny.

Annars så går syendet sin gilla gång, jag syr i brunt och tycker för en gångs skull att det är kul med brunt. Eftersom jag bara hade fyra tyger i brunt så har jag fått shoppa lite i den färgen, hittade en del roliga tyger på temat alla nyanser av brunt.

Sedan en styggelse enligt barnen:

Det känns som om man måste riva den i mikroskopiska bitar för att den ska passera nålsögat.

Vi hörs!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Vänta du, Här intas det lök utan problem! Det tog visserligen 20 år innan de vande sig, men nu!!!
    Kram

    SvaraRadera