söndag 2 april 2017

Helgens sömnad så långt

Under helgen har jag ägnat mig åt en ful Fq, hur tänkte jag när jag köpte den? Men även åt en näve scraps. Katten välte ner min fin glasburk där jag hade fintrådarna.

Så tanken med scrapsen och den fula Fq:n är att de ska rymma mina fintrådar.

Sedan har jag tagit tag i en sak som jag inte klarat av att göra tidigare, frihandskviltat, nu är ju det jag gjort inte något att skriva hem om men jag har tränat och om jag inte tränar på frihandskviltning kan jag inte bli bättre på det.

Den lille djävulen på axeln har stoppat mig tidigare men hen verkar tyst just för tillfället så jag fortsätter att träna ett tag till.

Innan dagen är slut ska jag handkvilta lite också med en fin lila tråd. Kanske lägger jag ut en bild på mina fulingar endera dagen kanske inte.

Vi hörs!
Carina i Furulund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar