måndag 10 januari 2011

Måndagkväll

Försöker lära mig hur det hela fungerar. Inte är det så lätt som med zoomin men om 100 år eller så har det ju ändå ingen betydelse. Har försökt lägga in en bild under bloggnamnet men det blev inte så bra. Fel mall på bloggen? Det får bli en annan dags problem.
En av mina mer syintresserade kollegor kom idag och visade ett täcke som hon sytt efter Anna i Sandvikens scrapsmönster, det gick i svart, grått, lime och rött. Ursnyggt men kamera hade man ju inte med sig. Kollegan berättade att hon hade handlat för 700:- på Veronicas och ändå hade något tyg varit på rea. Men vad gör man inte för första barnbarnet.
Nå idag blir det kort men intensivt och inga bilder.
Ha en bra vecka!
Carina i Furulund

4 kommentarer:

  1. Inte är det helt lätt det här med bloggen.
    Önskar dig också en trevlig vecka.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag bytte bilder massa gånger innan jag hade turen att hitta en som passade;) Jag är helt förvånad att det finns bild och text i min blogg:-))
    Nej,skämt åsido, men man lär sig mer och mer.
    Jag tycker att det var bra att du skrev iaf!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. Kul att se dig här idag igen. :o) Du var ju lite tveksam att starta denna bloggen. Vi kommer nog underfund med hur vi ska göra efter hand, vi lär oss lite varje dag och till slut är vi proffs på detta också. :o)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du skriver i alla fall. Skoj! Tjoa till om du behöver hjälp. Om du inte har min mail-adress kan du lägga en kommentar i min blogg (jag publicerar den inte)
    Kramar Ullis

    SvaraRadera

Bloggarkiv