måndag 29 augusti 2011

En båt jag fick

ibland blocken från Jenny, den vållade ett visst huvudbry till en början men så kom jag ihåg att jag hade en liten bit tyg med vattendroppar på. Om båten är torskodd genom en resa undrar jag om den varit i vatten.
Ja det är bara en topp ännu så länge men nu är det ju hopp om att det ska bli något.

Barnet i mig har fått kreativ påfyllning!

Leoparden är till Elsa, hon gillade fultyget.

Idag har beställt hotell och tågbiljetter för en resa till Stockholm, jag hoppas att hinna med Livrustkammaren, Lars Wallin-utställningen på Waldemarsudde och Ohlssons tyger, blir det något mer är det bonus.

Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

4 kommentarer:

  1. Tjusigt!! Och flaggspel på kanterna blev fint. Det ska nog bli nåt nån dag... Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Mums, mycket fint och du: Ditt täcke blir så snyggt och fräscht!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Blått ,vitt och rött jätte rent och fint.Bra jobbat..hoppas det kommer att bli bra i Stockholm,/kram

    SvaraRadera
  4. Härlig topp! Mitt block ligger och gosar till sig i väntan på att poletten ska trilla ner, har även inlett en ännu så länge fruktlös jagt på flanell till baksida....
    Ha en trevlig tripp till Stockholm!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera

Bloggarkiv