onsdag 14 december 2011

Fådda och givna täcken

Igår lämnade Gulle från Malmö över en stor påse med pyttetäcken till min man, 11 guldklimpar fick jag och dessutom har en av sonens dagisfröknars mamma börjat producera pyttetäcken, fick ett smakprov häromdagen. Om jag har ork ska jag fotografera dem och göra ett webbalbum imorgon.

Min egen produktion är rätt så begränsad just nu men efter att ha fäst många trådar de sista dagarna blev detta äntligen klart och överlämningsbart.


Nu fick blogger fnatt och vände på fotot, alltså får ni lägga huvudet på sned så att ni ser det på rätt håll. Brita på jobbet utbrast "åh vad fräckt" när hon fick se det, bättre betyg kan man ju knappast få.

I övrigt har jag sprättat upp ett block som jag egentligen tycker är rätt fint men som ändå inte var vad jag hade tänkt, har en bild i huvudet så det är väl bäst att jobba vidare med den.

Jag ska gå och se om mannen vill bära upp min symaskin en våning, vill inte sitta i källaren just nu. Efter min vända i sjukvårdens säng så har ryggen och framförallt fötterna varit konstiga, fryser så in i baljan om fötterna, hade precis samma problem förra hösten när jag hade som mest problem med ryggen men raggsockar hjälper ju till att hålla värmen.

Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

3 kommentarer:

  1. Håller absolut med Brita!! Du får vara rädd om dig Carina och krya på dig!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Även Brita här i norr tycker det var fräckt! ;-) Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Täcket är jättefint och Tack för att du försett mig med tyger!!!
    Stor kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv