lördag 10 december 2011

Liggelördag

har det varit idag. Fy fabian vilken skallavärk jag har haft. Nu är jag ju van vi det men idag fick jag vika ner mig och åka till akuten. Mycket väl omhändertagen och undersökt är jag nu hemma, ska äta två rostemackor och få lite massage av mannen i mitt liv sedan blir det sängen, fastän jag har intagit ryggläge sedan i stort sett kl 14. Under vissa tider har jag inte velat röra på huvudet alls.

Av denna gnällkavalkad kan man konstatera att jag har inte skött något idag, visserligen hade jag tänkt ta mig en vilodag men kanske inte på det sättet.

Men imorgon är en annan dag och där det vara bättre, så kanske får jag något skött då istället.

Vi hörs!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Men, vännen hur är det med dig?
    Vad sa dom?
    Migrän???
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv