söndag 20 maj 2012

Slö söndagskväll

Dagen har använts till att arbeta, det är ju typiskt att det ska vara fint väder då, men jag var förvarnad för min syster sa igår att det är alltid fint väder när jag flyger hem ifrån Skåne, så det var givet att solen skulle skina idag.

Idag har jag fått lära mig hur man chattar, tycker datorer är roliga pjäser att använda men har inte haft någon oöverstiglig lust att chatta eller skaffa Facebook, men idag slog jag till och införskaffade ett FB-konto och en gammal kollega var online så det vara bara att köra på med chatten.

Är egentligen inte så begeistrad i de stora sociala forumen men en sak har FB som jag ville komma åt, bildgallerier från en del stora quiltmarkets, så idag har jag kollat in bilder från Internationell quilt market från Kansas city.

Imorgon är det "söndag" och då ska jag var ledig, jag hoppas få lite gjort i trädgården imorgon, av någon anledning växer ogräset mycket och gärna. Jag hoppas på att KM känner för lite trädgårdsarbete på förmiddagen imorgon, han har varit lite krasslig men är på bättringsvägen, om inte annat kan han köra skottkärran om jag ska fortsätta att gräva ur komposten.

Vi hörs i nästa vecka och då hoppas jag på att ha sytt något färdigt som jag kan visa en bild på, projekt finns ju men inga färdiga.

Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för igår. Ja tänk vad Lisa hade rätt med vädret! Välkommen till Fejjan, vi ses där!
    Kul att se allt fint du gör! /Martina

    SvaraRadera

Bloggarkiv