onsdag 9 maj 2012

Störst kör först!

Ja så  är det nog. Idag är jag glad över att jag kom helskinnad hem. Med detta kan jag konstatera att det finns busschaufförer och så finns det busschaufförer. Några är bra på att köra fort och bromsa häftigt, andra är bra på att sticka ut bussen i korsningar så att de nästan rammar bilister i sidan och andra kör ljuvligt så att man nästan inte märker det.

Denna veckan har bjudit på mycket liten verkstad, jag hoppas få lite tid att sy imorgon för nu är det flera dagar sedan jag hade mina projekt framme.

Vi hörs!
Carina i Furulund

3 kommentarer:

  1. Det är ganska många människor som inte skulle ha körkort.Skönt du är hemma igen i tryggheten!!Kram

    SvaraRadera
  2. SKÖNT ATT DU KLARADE DIG!
    Cornflakeskörkort hos busschauffören, kanske???
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åker mycket ogärna buss numera just på grund av det du beskriver, men det är inte alltid kul att köra bil i närheten av de stora åbäkena heller!
    Ha en bra dag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera

Bloggarkiv