tisdag 15 februari 2011

Lite nerräkning

snart snart är det dags för sängen. Jag längtar dit, morgonen började med att sonen satt på toa och skrek att han hade bajsat, då var kl 05:47, japp han stiger upp tidigt (varje dag dessvärre). Kunde inte somna om så nu är det lite segt.
Mitt första birdie-block är klart, det andra uppritat och påbörjat. Några varv med strumpstickorna har det blivit idag.
Pyttetäckena är verkligen på G, alla har fått tillklippt baksida, ett par är färdiga för lagerhyllan. Det enda som inte blivit åtgärdat idag är väskan, hjärnan och jag är inte överens om hur det bör bli, ännu så länge har hjärnan vunnit diskussionen, kan hända något händer imorgon med den.
Annars har jourarbetet idag varit ungefär som vanligt spridda skurar, stunder med mycket att göra och svårt sjuka patienter, andra stunder lite lugnare och patienter som inte har varit så sjuka.
Mr sprättman och jag har haft en lång och tråkig träff idag, jag hoppas att vi slipper ses under morgondagen.
Vi hörs en annan dag för nu rycker jouren i mig igen!
Carina i Furulund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv