måndag 30 maj 2011

Bästa fru Grahm

äntligen har jag hittat den optimala utmaningen för Dig. Den kommer med posten antingen imorgon eller övermorgon. Jag har hållit ögonen öppna just för att inte missa detta utmaningstyg. Med tygbiten kommer även en hälsning från Eva. Förresten får du samma instruktioner som vi som busade fick av dig, du får endast sätta till två andra tyger inkl foder, ett pennfodral eller nesse är anbefallt, tyvärr får du inget pris men du får gnugga de små grå en stund.

En liten stund av dagen har jag förlustat mig, inköpt tyg, tråd, en svindyr knapp och en amerikansk quilttidning. Haft en lunchdate med mannen och njutit av tillvaron. Nu är det åter till verkligheten och göra något vettigt. Visst är det vettigt att gå i tygaffärer och fylla på både det fysiska tygförrådet men också själen men det ger inte mat på bordet dessvärre.
Ha en bra dag!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Vi är ju några fru Grahm i denna släkten, men jag är nog den du menar med bästa. Har lite svårt att se KM´s mamma eller den andra som jag tänker på läsa lapptekniksbloggar;). Får jag påminna dig om att jag har fått en utmaning av dig idag! Ska det komma en i morgon också? Kul, men just nu bombarderar ni mig med utmaningar och som Lizzan skrev it´s Payback time!!!
    Kram på dig vännen och det ska bli så roligt att få "bita" i era utmaningar!

    SvaraRadera

Bloggarkiv