fredag 1 juli 2011

En kontaktannons, engångsskor och en diagnos

min man undrade igår om jag ville bli av med honom eftersom jag la ut en kontaktannons på bloggen och om det nu var så varför hade jag valt en bild med honom i mysbyxor. Tja inte tänkte jag mig att det skulle vara en kontaktannons precis men vill ni lämna några skamliga förslag till honom så får ni väl göra det. Just nu är han sydd i benet och får inte bada på nästan 14 dagar så om ni ska vara riktigt skamliga så kanske ni ska vänta till om 14 dagar  när han är nyduschad.
Nu till något helt annat. Gör man inte skor som håller längre? Dessa skor är knappt använda men när jag skulle ta dem av på jobbet imorse så gick de sönder i klacken.
Eva W ville se en bild på min väskbörjan så de flyttades ut centralt på trappan en stund.

Det har ännu inte blivit mer än de tre remsor jag sydde ihop från början, men det kan kanske bli något i helgen.
Nu till det där med diagnosen, igår gick jag igenom 1821 bilder med tyger som innehöll rött på Fabricshack, min tanke var att jag skulle få ihop 18 stycken ½-yards bitar med röda tyger, jag får nog kolla in läget en gång till. Vad lider man av om man inte kan hitta 18 tyger i en samling om 1821 stycken, det är alltså mindre än 1 % av deras utbud av röda tyger.
Idag strejkar vår husa och kock så det blir till att köra till pizzerian för att hämta hem mat, undrar om vi betalar dem för dåligt?
Ha en bra helg!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Den skånska zebran med turkos är en riktig Hit!!!
    Det ser så snyggt ut!
    Ska bli kul att få se den färdig sedan!
    Angående skor så tror jag att mina grabbar har avverkat mer än 10 par engångsskor genom åren!!!
    Blir så trött på att behöva slänga nya saker!
    kram Maja

    SvaraRadera
  2. Snygga tyger, blir skoj att se det färdiga resultatet längre fram.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Bloggarkiv