fredag 8 juli 2011

Jag har sytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flera remsor med bredden 2,5", det var brevet igår som släppte loss lusten och tankeverksamheten igen. För stunden väntar jag på att strykjärnet ska bli varmt nog för att stryka remsorna.
Jag fick ett vackert vykort häromdagen, det var inköpt på Valdemarsudde och Lars Wallin-utställningen. Eftersom jag gillar vackra tyger och kläder så önskar jag mig hett att få komma dit innan 18 september, här ett smakprov.
Sedan pågår det ytterligare en utställning med snygga kläder i Stockholm som jag också skulle vilja se, här kommer ytterligare en bild på något riktigt läckert. Det är en utställning av kungliga kläder på Livrustkammaren.


Jag har redan informerat någon om att jag vill resa till Stockholm, hmmmm fick jag till svar, ska jag tolka det som om att det är ok? Att han vill följa med? Eller stick du bara jag slipper?
I övrigt har vi haft pyjamasdag idag, från lunchtid har det spöregnat så det har varit passande klädsel idag.
Nu ska jag stryka, fortsätta med sömnaden och njuta lite av livet, har bara ett barn hemma just nu så då kanske man kan få vara med och bestämma över fjärrkontrollen idag.
Ha en bra helg!
Carina i Furulund

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt!
    Jag satt och läste din blogg när du skrev på min!
    Jag har börjat att fundera på det där med priser mer och mer. Fyndade idag. Dyrt tyg till
    REA-pris!!! Kanske din stil;-)Ska nog sy en blus först!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hör av dig om du kommer till sta'n så kan vi gå tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv