tisdag 12 juli 2011

Nu ska jag filosofera igen

Varför blir inte saker som man tänkt sig? Är det för att man inte tänkt igenom saker och ting ordentligt eller för att man har för vana att alltid fatta "fel" beslut? Det är dagens 10 000 kr-fråga.
Efter många om och men fick jag inse att det här med riddardräkt fick jag kanske göra själv, som vanligt gick jag ut hårt men föll snöpligt på mållinjen. Version 2.0 ligger nu på sybordet och behöver en halsringning men det får bli om en stund. Hur kan man misslyckas med raka bitar och en halsringning? Trots nya glasögon har jag uppenbarligen inget ögonmått eller så tror jag att sonen är en alien med mycket stort huvud. Första versionen kan kanske en vuxen med breda axlar och stort huvud ha. Men å andra sidan tror jag att version 2.0 blir snyggare och dessutom har mina försök gjort att hyllan för lakansväv inte är så omfångsrik i innehåll längre och det är ju en framgång.
Nu är det dags att äta för att sedan köra och hämta dottern vid tåget.
Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv