onsdag 1 juni 2011

Birdie-block 6 är nog någon sorts rit- och symaraton

massor av bokstäver, lite siffror och en liten fågel, får nog bli min version av det hela, ta bort lite ord och sätta dit en blomma istället?
Imorgon ska jag precis som många andra vara ledig men sedan måste jag jobba både fredag och söndag, så jag önskar mig fint väder, mina lysrör lyser så vita och bländar omgivningen, så om jag går i shorts torsdag och lördag kanske det kan rätta till sig.
Jag hade tänkt traggla "länge" idag men det har nog varit slagsmål en våning upp så det är väl bäst att jag kollar in läget och plåstrar om eventuella blessyrer!
Ha en bra ledighet!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Är du klar med majs broderi än?
    Jag har inte ens börjat!
    Ska försöka att sova en stund, men...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var alla bokstäverna i BOMen NPNT som gjorde att jag backade. Förstår inte varför de ska ha så många bokstäver och jag tycker du gör rätt i att byta till en blomma. :)
    Hoppas du fick en bra dag idag, precis som du tänkt dig.
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv